Vanliga frågor - FAQ
Beställning
Hur ändrar jag min beställning?
Vi har möjlighet att ändra din beställning om den ännu inte packats. Kontakta oss så snart som möjligt via e-post eller telefon för att ändra din beställning i efterhand.
Jag har ångrat min beställning, vad gör jag?
Som kund har du enligt Distansköplagen 14 dagar ångerrätt. Detta gäller från den dag du tagit emot varan. För att returerna en vara eller beställning kontaktar du oss via kundservice.
För att läsa fullständiga villkor, vänligen läs våra Allmänna villkor.
Jag saknar orderbekräftelse, har ni fått min beställning?
När genomför din beställning hos oss skickas automatiskt en orderbekräftelse ut till angiven e-postadress. Om du inte hittar den i inkorgen kan det ha hamnat i din skräpkorg, kika här. Om du fortfarande inte hittar din orderberäftelse, kontakta vår kundservice på info@sunda.se.
Jag glömde skriva in min rabattkod, kan ni lägga till den i efterhand?
Absolut! Om du skickar ditt ordernummer som står i din orderbekräftelse och vilken rabattkod du önskat använda så hjälper vår kundservice dig.
Leverans
Vart är min beställning?
Din beställning skickas snarast möjligast från vårt lager. Vanligtvis nästkommande vardag efter lagd beställning. Du får ett e-postmeddelande när din beställning har packats och ska lämna lagret.
Jag saknar delar av min beställning, vart är resten?
Om du har lagt en större beställning med flera eller större varor kan leveransen delas upp i flera kolli (kartonger). Du ser detta på fraktsedeln som sitter på kartongen, där anges det om det exempelvis är kolli 1/1 eller kolli 1/2.
Om du saknar varor i din beställning och har fått alla kolli, vänligen kontakta vår kundservice på info@sunda.se.
Produkter
Jag behöver hjälp att välja rätt produkter
Givetvis kan vi hjälpa dig att hitta rätt produkter för den smutsutmaning du står inför. Kontakta vår kundservice och beskriv problemet så guidar vi dig till rätt produkt.
Har ni fler produkter som inte visas på hemsidan?
Det som presenteras på hemsidan är vårt sortiment för privatpersoner, för dig som företagare har vi ett större utbud av rengöring, tvätt, bilvårdsprodukter och hygienpapper. För att få åtkomst till sortimentet för företag skapar du enkelt ett företagskonto här.
Övriga frågor
Hur avregistrerar jag nyhetsbrev?
För att avregistrera dig från våra nyhetsbrev gör du det enklast genom att gå till en av de senaste utskicken vi gjorde till din e-postadress, längst ner kan du klicka på "Avregistrera" för att ta bort dig från framtida nyhetsbrevutskick.
Hittade du inte svaret på din fråga?
Om du inte hittade svaret på din fråga bland våra vanliga frågor och svar är du varmt välkommen att kontakta oss via e-post eller via telefon under våra angivna öppettider.