Appstle Menu

Populära frågor

Hur fungerar en prenumeration på Sunda?

Med en prenumeration får du en eller flera produkter med regelbunda leveranser skickade hem till dig. Du bestämmer vilka produkter, hur ofta och hur mycket du vill ha utifrån dina behov.

Hur startar jag en prenumeration?

Du startar en prenumeration genom att välja "Prenumeration" som köpalternativ på den produkt du vill ha. Du väljer samtidigt med vilket leveransintervall du vill ha produkten. Intervallet kan vara unikt per produkt du väljer att ha i din prenumeration.

När du valt klar dina prenumerationsprodukter går du till kassan för att slutföra köpet.

I kassan kommer du se produkterna och valt leveransintervall. Slutför köpet genom att ange dina betalningsuppgifter. Vald betalmetod kommer användas vid varje leverans.

Första leveransen skickas inom 1-3 arbetsdagar och därefter skickas nästa leverans utifrån det intervall du valt.

Hur betalar jag prenumerationen?

Betalningen sker på samma sätt som du betalade när du startade prenumerationen. Vald betalmetod finns även angivet på under Hantera Prenumeration på ditt konto.

När det är dags för kommande leverans sker betalningen automatiskt via vald betalningsmetod. När betalningen är bekräftad skickas din leverans inom 1-3 arbetsdagar.

Ändra kommande leverans

Hur ändrar jag leveransdatum på kommande leverans?

Om du behöver omboka en leverans på grund av olika anledningar gör du det under Hantera prenumeration när du är inloggad på ditt konto. Gå till din valda prenumeration och välj "Omboka leverans" i höger kolumn. Du väljer då det datum leveransen ska lämna vårt lager.

Kan jag lägga till en tillfällig produkt i en kommande leverans?

Ja, du kan lägga till en tillfällig produkt i en kommande leverans. Detta kallas engångsköp och du gör det i din prenumeration när du är inloggad på ditt konto. Du väljer om produkten ska vara återkommande i prenumerationen eller endast en planerad leverans.

Hur hoppar jag över en leverans?

Om åtgången inte varit som planerat kan du välja att senarelägga eller hoppa över en leverans. Du gör detta under Hantera prenumeration när du är inloggad på ditt konto. Gå till din valda prenumeration och klicka på "Hoppa över leverans" i höger kolumn.

Hantera prenumeration

Hur ändrar jag min prenumeration?

För att ändra, boka om eller pausa din prenumeration loggar du in på ditt konto. Under Hantera Prenumerationer i ditt konto kan du göra följande:

  • Ändra leveransdatum
  • Ändra eller lägg till produkter i prenumeration
  • Lägg till produkter som engångköp i kommande leverans
  • Pausa eller avsluta prenumerationen

Hur pausar eller avslutar jag min prenumeration?

Om du tillfälligt behöver pausa eller vill avsluta prenumerationen gör du detta under Hantera prenumeration på mitt konto. På din prenumeration väljer du sedan "Pausa Prenumeration" eller "Avsluta prenumeration" längst ner i höger kolumn.

Hur ändrar leveransintervall på min prenumeration?

För att ändra intervallet på din prenumeration gör du det under Hantera prenumeration när du är inloggad på ditt konto. Gå till din valda prenumeration och välj Redigera under rubriken Leveransintervall i höger kolumn.

Min prenumeration har pausats, varför?

Din prenumeration kan ha pausats av olika anledningar. Exempelvis om vald betalningsinformation inte längre är giltig. Om prenumerationen har pausats, vänligen kontakta vår kundservice så hjälper vi dig vidare med ärendet.

Hittade du inte svaret på din fråga?

Om du inte hittade svaret på din fråga bland våra vanliga frågor och svar om vår prenumerationstjänst är du varmt välkommen att kontakta oss via e-post eller via telefon under våra angivna öppettider.